'הפלס' במגה-מתקפה על ח"כ יעקב מרגי: "פועל נגד הרב עובדיה"

"קשה להאמין כי הגענו למצב כה הזוי, שבו ח"כ מסיעת ש"ס חובר לשורה של ח"כים חילוניים ומגיש עמהם הצעת חוק שמטרתה המוצהרת לפעול ברוח היבסקציה הרוסית ולמנוע מהציבור החרדי לצעוד לאור רבותיו ולפעול נגד כל נסיון לעודד את הגיוס לצה"ל"
איתי גדסי 9 Comment on 'הפלס' במגה-מתקפה על ח"כ יעקב מרגי: "פועל נגד הרב עובדיה"

עיתון הפלג הירושלמי יוצא במתקפת ענק נגד הח"כ הש"סי • ברקע: תמיכתו של מרגי בהצעת החוק המבקשת להתמודד עם ההסתה נגד החיילים החרדים בציבור החרדי

"קשה להאמין כי הגענו למצב כה הזוי, שבו ח"כ מסיעת ש"ס חובר לשורה של ח"כים חילוניים ומגיש עמהם הצעת חוק שמטרתה המוצהרת לפעול ברוח היבסקציה הרוסית ולמנוע מהציבור החרדי לצעוד לאור רבותיו ולפעול נגד כל נסיון לעודד את הגיוס לצה"ל"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר מתפרסם בעיתון הפלס מאמר המערכת וכתבה נרחבת התוקפים בחריפות את ח"כ יעקב מרגי מש"ס החתום על הצעת חוק תיקון לשירות ביטחון (תיקון – טיפול בהסתה נגד חיילים חרדים), לפיה הצוות הבין משרדי שהוקם במסגרת חוק הגיוס האחרון יפעל ל"השתקת הציבור החרדי ורבותיו הנאבקים נגד גיוס חרדים לצה"ל".

בדברי ההסבר להצעת החוק נאמר כי היא מופנית בין היתר כנגד פרסום התבטאויות של מנהיגי הציבור ואחרים הקוראים לציבור החרדי שלא להתגייס.

עיתון הפלס מפרסם בהבלטה גדולה צילום משני מכתבים היסטוריים האחד מחודש תשרי תשס"א עליו חתומים גדולי הרבנים הספרדים ובראשם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, והשני מחודש תשרי תשע"ד עליו חתומים גם כן גדולי ראשי הישיבות והרבנים הספרדים בראשם יבלח"א נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבי שלום כהן שליט"א כאשר בשני המכתבים מובעת באופן חד וברור דעת התורה לפיה חל איסור חמור גם על אלו שאינם במסגרת תורנית מסודרת להתגייס הן לצה"ל והן לשירות אזרחי.

בהסתמך על המכתבים שהציג, קובע העיתון כי חה"כ מרגי פועל במפורש נגד דעת תורתם של גדולי הדור הספרדים ובראשם מרן הגר"ע יוסף ויבדלחט"א נשיא מועצת החכמים מרן הגר"ש כהן שליט"א, ולפי הצעת חוק זו ייאסר פרסום מכתביהם אלו.

יצוין, כי דוברו של ח"כ מרגי ודובר סיעת ש"ס בכנסת סירבו להגיב לפניית 'הפלס' בענין.

ללא שם



9 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    המרגי הזה חרדי בכלל???
    שמעתי אותו בראיון באחד מכלי התקשורת, הוא אמר שם שהוא אומר הלל ביום העצמאות…
    זה נשמע שהוא בכלל לא חרדי אלא אפשר להגדיר אותו כ"חובש כיפה שחורה"
    אגב הוא אינו חובש מגבעת (אולי הוא מתבייש להתחיל לחבוש מגבעת

  2. 8

    זה הסימן שאתה מצליח, ח"כ מרגי! כל מי שמצליח מסומן אצלם כמטרה! שים פס והמשך בפועלך המבורך.

  3. 7

    הפלס צודק במאה אחוז !!! זהו ח"כ חרד"ק !!!
    או בקיצור חכד"ק !!!
    שיעבור ליש עתיד מחפשים שם מישהו במקום ליפמן

  4. 6

    אני זוכר זמן שהחברה האלו של הפלס היו מוסיפים "עפ"ל" על שמו של הרב עובדיה – דהיינו עפרא לפומיה. עכשיו כשנוח להם הוא נהיה גדול הדור?

  5. 5

    אוהו. כשאני ראה שהפלס נזעק לכבודו של מרן הרב עובדיה זצוק"ל אני מבין שמרגי עשה הכי נכון שבעולם.
    צריך לתייג את הכתבה הזו ב'הומור'….

  6. 4

    מרגי איש ציבור, איש שאינו מתנשא אני זוכר אותו היטב בבאר שבע איש נעים הליכות וישר לא כיפה סרוגה ולא הלל ביום העצמאות ולא שאר סיפורי הפלס.
    כי למי שלא יודע פלס מראה ישר רק אם מחזיקים אותו בזוית ישרה לאובייקט הנמדד…

  7. 3

    אני מאד כועס עליכם.
    עד שאתם מביאים את צילום העיתון כדי שנדע מה הפלגנים כתבו על נציגיו של מרן הרב אריה דרעי והרב יעקב מרגי – אתם חותכים את העמוד באמצע.
    תביאו את הכל. אני רוצה להתעצבן מלקרוא את הכל. למה קיצצתם?????

  8. 2

    למרגי אין תשובות למה הוא פוגע במרן הרב עובדיה, ובחכם שלום.
    שיתבייש לו.
    הוא בכלל לא חרדי

  9. 1

    הכותרת כאן לא מדוייקת. א'. עיקר ההתקפה של הפלס היא על אריה דרעי. ב' הם "חלילה" לא כתבו "מרן הרב עובדיה יוסף" פשוט לא יאה למלחכי הפנכה של נטורי קרתא לכתוב כך. ולגופו של עניין נציין כי"הפלס"טינים מתקיפים אף את גדולי התורה מנהיגי הדור ואת שלושת המועצות של גדולי וחכמי התורה, לכן הם לא שוים ציטוט.